Gadżety reklamowe w biurach podróży - sposób na to, by klienci stali się lojalni i wracali!
Gadżety turystyczne z logo – praktyczne, funkcjonalne i efektowne
W branży turystycznej zamawiając na przykład czapki reklamowe lub odzież reklamową warto zwrócić uwagę na:
- jakość - to ona sprawi, że gadżet zyska uznanie w oczach obdarowanego klienta i będzie służył przez lata. Nie ma nic gorszego niż przedmiot, który nie przetrwa próby czasu. A wiadomo, że podczas urlopu gadżety będą intensywnie eksploatowane. Dodajmy, że jakość łączy się także z estetyką wykonania i efektownością. Upominek dla klienta ma wywołać pozytywne zaskoczenie i zrobić miłe wrażenie;
- funkcjonalność - gadżety reklamowe dla biur podróży muszą być praktyczne i przydatne. Dzięki temu klient będzie chciał korzystać z nich na co dzień i chętnie spakuje je dla walizki. Z kolei podczas wymarzonych wakacji trudno o lepszą reklamę niż gadżety z logo, które można zobaczyć w samolocie czy w hotelu.
Co klient chętnie zabierze w podróż? Warto celować coś, co przyda się każdemu, w każdym miejscy na świecie: etui na kartę kredytową z ochroną RFID, zawieszka do bagażu, opaski odblaskowe, kosmetyczki, czy plecak-worek, do którego naprawdę sporo się zmieści!
Akcesoria reklamowe dla biur podróży – pamiątka dla klientów
Gadżety dla branży turystycznej w formie pamiątek powinny być równie jakościowe i funkcjonalne, różnica polega na tym, że liczy się ich praktyczność przede wszystkim w warunkach domowych. W ten sposób logotyp biura podróży będzie stale w obiegu. Aby tak się jednak stało, gadżet musi być nie tylko praktyczny, ale również atrakcyjny wizualnie. Miej na uwadze, że logo firmy najlepiej ulokować w taki sposób, aby nie przytłaczało. Przykładem takich pamiątkowych akcesoriów reklamowych dla biur podróży są na przykład parasolki (tych nigdy dosyć!), przedmioty związane z kuchnią, ale też elektronika (na przykład ładowarki czy słuchawki). Idealną opcją są także akcesoria dla maluchów, na przykład kredki czy zabawki.
Pamiątki powinny być także odpowiednio spakowane. Absolutnym `must have` będą więc bawełniane torby, które przy okazji staną się kolejnym praktycznym gadżetem, który będzie w ciągłym użytku.
Akcesoria dla biur podróży – poręczne gadżety w kompaktowych wersjach
Akcesoria dla branży turystycznej są zazwyczaj kompaktowe i niewiele ważą. Zwłaszcza, jeżeli zależy nam na tym, aby klient zabrał je ze sobą. Ich waga i gabaryty będą więc miały znaczenie. Świetnie sprawdzają się również opcje dwa w jednym, jak na przykład breloczek z latarką, czy niewielka kosmetyczna, w której można schować dokumenty.
Świetnym gadżetem turystycznym z logo będzie składany bidon z karabińczykiem, który przyda się w podróży oraz podczas wypadu na plażę lub trekking. Okulary przeciwsłoneczne to przedmiot, który jest uniwersalny, wytrzymały i bardzo lekki. A dodatkowo silnie kojarzy się z latem i wypoczynkiem. Dzięki temu gadżet wzbudzi emocje i przywoła miłe skojarzenia!
W podróży bardzo przydają się rzeczy banalne, a jednak - niezastąpione. Przykład? Długopis! Zwłaszcza, gdy na lotnisku trzeba wypełniać dokumenty. Nie ma również bardziej przydatnego gadżety niż nerka. Jest poręczna i można schować w niej szczególnie cenne przedmioty (gotówkę, dokumenty, telefon). Co zrobić, aby akcesoria wyróżniały się na tle innych? Silnym trendem pozostaje personalizacja. Sprawi, że klient poczuje się wyjątkowo, a gadżet będzie indywidualny i jedyny w swoim rodzaju.
Gadżety dla branży turystycznej jako towarzysze podróży
Upominek od firmy, który zostanie zabrany w podróż to strzał w dziesiątkę. Zyskujemy szansę, aby maksymalnie wykorzystać potencjał gadżetów dla branży turystycznej, bo staną się one żywą reklamą w samolocie, w hotelu, czy w plenerze. Świetnie sprawdzą się butelki na wodę, termosy, plecaki dziecięce, metalowe kubki, czy czapki typu beanie (dobrze chronią przed wiatrem). Oczywiście w podróż najchętniej zabieramy przedmioty lekkie i wielokrotnego użytku. Dla dzieci idealnie sprawdzą się gadżety, które będzie można umyć lub wyprać. Nie zapominaj o notesach, w których maluchy będą rysować podczas podróży!
Nie zapominajmy o najważniejszym trendzie ostatnich lat: ekologii. Wyroby z papieru i naturalnych materiałów takich jak drewno czy bawełna są szczególnie pożądane. I również mogą stać się atrakcyjnymi gadżetami dla branży turystycznej!
Podsumowując: czym powinny się charakteryzować akcesoria reklamowe dla biur podróży?
- Muszą być trwałe i bardzo praktyczne. Podróżnicy nie lubią bibelotów, które nie są wielofunkcyjne
- Gadżety zabierane w podróż powinny być lekkie i kompaktowe
- Powinny wyróżniać się jakością, aby nie służyły jako przedmiot jednorazowego użytku
- Warto mieć w ofercie gadżety dla branży turystycznej, które będą służyć cały rok i będzie można przygotować z nich `gift packi`.
Umiejętnie dobrane gadżety kreują określony wizerunek marki, budują relację z klientami, którzy czują się zaopiekowani. Biura podróży są pod tym względem wyjątkowe, bo klienci korzystają z nich, aby przeżyć przygodę, wypocząć, skorzystać z luksusu i oderwać się od codzienności.