Gadżety reklamowe jako element spójnego wizerunku firmy - 5 propozycji
Zastanawiasz się, jakie gadżety są odpowiednie dla budowania wizerunku firmy? Warto postawić na uniwersalne produkty, które mogą przydać się nie tylko w biurze. Jak wybrać odpowiednie, a przede wszystkim takie gadżety reklamowe, które spełnią oczekiwania zarówno pracowników jak i klientów? Oto kilka propozycji, dzięki którym dokonasz odpowiedniego wyboru.
Notesy reklamowe – eko rozwiązanie
Ekologiczne notesy reklamowe to jeden z najlepszych sposób, aby dotrzeć do nowych klientów lub przypomnieć o swojej firmie aktualnym kontrahentom. Notes jest praktyczny, uniwersalny, a użytkownik będzie po niego sięgał wiele razy, utrwalając sobie logotyp firmy w pamięci.
Ekologiczne notesy ze względu na niską cenę, a przede wszystkim wysoką jakość, cieszą się sporym zainteresowaniem wśród firm. Papier z recyklingu można barwić, dlatego notesy tego typu dostępne są w różnych kolorach i wersjach, na przykład w komplecie z długopisem. Różne rodzaje notesów reklamowych możesz zamówić na przykład na https://www.artilon.pl/Notesy-reklamowe.
Kubki reklamowe – zawsze się przydadzą
Kubki reklamowe to idealny gadżet, by zapaść w pamięć swoich pracowników i klientów na dłużej. Odpowiedni produkt z logo firmy sprawi, że będą z niego korzystać codziennie. Co więcej, wybierając kubek jako gadżet reklamowy, możesz przebierać w różnorodnych ofertach.
Na rynku dostępne są zarówno kubki ceramiczne, które łatwo spersonalizować i zadbać przy tym o spójny wizerunek firmy, jak i produkty, które sprawdzą się przez dłuższy czas. Mowa o kubkach termicznych, na których również można umieścić logo i slogan firmy. Tego typu rozwiązanie jest skuteczne. Dlaczego? Taki gadżet można mieć ze sobą cały czas, zarówno w czasie dojazdu do pracy, powrotu do domu, jak i podczas wyjazdów.
Torby reklamowe – ekologicznie i praktycznie
Potrzebujesz praktycznych gadżetów, które przydadzą się wiele razy? Postaw na torby reklamowe, które są jednymi z najpraktyczniejszych gadżetów, a przy tym są ekologiczne, co wpływa na pozytywny wizerunek firmy. Dobrze wykonaną torbę z trwałego materiału można wykorzystać w wielu sytuacjach, na przykład jadąc na codzienne zakupy. W takiej sytuacji torba reklamowa pozwoli także zaoszczędzić pieniądze na plastikowe odpowiedniki.
W tej kategorii znajdują się też inne przedmioty reklamowe. Na przykład kosmetyczki, torby termoizolacyjne na napoje czy chociażby torby prezentowe.
Okulary reklamowe – idealny upominek dla klientów i nie tylko
Okulary reklamowe przydają się przez cały rok. Bez względu na porę roku, warto mieć je przy sobie, a taki gadżet z logo firmy to świetny pomysł na reklamę. To drobny upominek dla aktualnych i nowych klientów, jak i dla pracowników, który sprawdzi się chociażby w czasie firmowego wyjazdu. Korzyścią przy wyborze okularów reklamowych jest ich różnorodność i łatwość w spersonalizowaniu. Co więcej, ten produkt może być oddzielnym gadżetem reklamowym, jak i tworzyć komplet, na przykład z czapką z daszkiem, parasolem, czy dmuchaną piłką plażową.
Odzież reklamowa – na każdą porę roku
Świetnym sposobem na promocję firmy jest odzież reklamowa. Do wyboru masz wiele opcji. Swoim klientom i kontrahentom możesz podarować koszulki z logotypem lub danymi kontaktowymi firmy, kurki i bluzy polarowe z nazwą firmy nadrukowaną na piersi lub plecach, czapki na zimę i czapki z daszkiem, szaliki, a nawet rękawiczki. Doskonałym pomysłem na prezent będą też koszulki sportowe i typu polo, które można wykorzystać podczas lokalnych zawodów sportowych do promocji marki. Wszystkie odzieżowe gadżety reklamowe zamówisz w internetowym sklepie https://www.artilon.pl/.