Gadżety na imprezy plenerowe – 5 sposobów na zbudowanie świadomego wizerunku marki
Festiwale, festyny i koncerty – na jakie wydarzenia warto zaopatrzyć się w gadżety eventowe?
Imprezy plenerowe to bardzo szeroka kategoria wydarzeń, spośród których naprawdę wiele może być dobrą okazją do rozdania gadżetów i promowania swojej firmy. Koncerty, przedstawienia i różnego rodzaju występy, festiwale, targi czy rodzinne festyny – wszędzie tam możesz wykorzystać gadżety eventowe, które przez naniesione logo stają się użyteczną reklamą.
Gadżety na imprezy plenerowe są często polecane na wydarzenia branżowe i dobrze się tam sprawdzają. Zwracają one uwagę osób zainteresowanych branżą, dzięki czemu w obecnym na takim wydarzeniu gronie ludzi można znaleźć wielu potencjalnych klientów własnej firmy. Jeśli umiejętnie zwrócisz ich uwagę na swoją markę, możesz nawiązać cenne kontakty.
Markę możesz promować również na innych wydarzeniach, w tym także niekoniecznie związanych ściśle z jej działalnością. Dobrym wyborem mogą być na przykład festyny, na których pojawią się całe rodziny wraz z dziećmi. Koniecznie przygotuj na takie wydarzenie akcesoria eventowe odpowiednie dla najmłodszych jak na przykład gry i zabawy reklamowe. Nie zapomnij również o innych członkach rodziny. Reklamowe akcesoria kuchenne, a może małe zestawy narzędzi – mile widziane jest wszystko, co przyda się w domu. Artykuły eventowe można wykorzystywać nawet na dniach otwartych w placówkach edukacyjnych, rozdając przydatne gadżety dla studentów.
Gadżety na imprezy plenerowe, czyli pamiątka idealna z odwiedzonych wydarzeń
Gadżety na imprezę plenerową dla gości wydarzenia stają się nie tylko użytecznym akcesorium czy gadżetem firmowym, który przez naniesione logo jest formą reklamy marki. Zwłaszcza jeśli impreza jest udana, gadżet może być także swego rodzaju pamiątką, i to w dodatku z logo Twojej firmy.
Chcesz, żeby Twoje akcesoria eventowe stały się miłą pamiątką i zostały potraktowane wręcz z sentymentem? Przy wyborze gadżetów zwróć więc uwagę przede wszystkim na estetyczny design i wykonanie. Jeśli będą się elegancko prezentować, zrobią lepsze wrażenie na osobach potencjalnie zainteresowanych działalnością marki, a zarazem staną się estetycznym upominkiem miłym dla oka. Nigdy nie ignoruj wpływu gadżetów reklamowych na wizerunek marki – stają się one poniekąd jej wizytówką, dlatego ich wygląd jest istotny.
Niektóre marki wybierają nie tylko praktyczne, ale i dekoracyjne gadżety, które dobrze sprawdzają się w roli pamiątek. Warto jednak pamiętać, że dekoracje mają ograniczoną użyteczność i niestety z czasem często lądują wśród niepotrzebnych przedmiotów. Praktyczne gadżety również mogą być estetyczne, a jednocześnie znacznie częściej używane, przez co naniesione na nie logo spełnia swoją rolę, zapisując się w pamięci i zwracając uwagę kolejnych osób.
Akcesoria na imprezy plenerowe – 5 funkcjonalnych rozwiązań
Czas na propozycje gadżetów eventowych, które świetnie sprawdzą się przy promocji firmy na różnego rodzaju wydarzeniach. Poniższe pomysły możesz odtworzyć we własnej firmie lub potraktować jako inspirację i wybrać jeszcze coś innego, idealnie dopasowanego do tematu przewodniego imprezy czy działalności marki.
1. Kubki reklamowe
Na początek coś klasycznego, eleganckiego i przydatnego dosłownie dla każdego, czy to w domu, czy poza nim. Kubki reklamowe swoją funkcjonalnością w żaden sposób nie odbiegają od klasycznych kubków. Różni je design – na modele reklamowe nanosi się logo marki, a często również dobiera je kolorystycznie pod kątem firmowej szaty graficznej. Pamiętaj, że do wyboru masz nie tylko klasyczne kubki ceramiczne, ale również modele wprost idealne na wydarzenia plenerowe – kubki turystyczne z wieczkiem, a nawet bidony i butelki sportowe.
2. Gadżety odblaskowe
Gadżety odblaskowe to świetny wybór na wydarzenia organizowane w plenerze ze względu na swoje przeznaczenie i bezpieczeństwo na drodze, a także wszędzie tam, gdzie można poruszać się samochodem, w tym nawet na osiedlowych parkingach. Ich wybór jest ogromny – od małych plastikowych odblasków w kształcie zwierzątek, po subtelne opaski, które można łatwo założyć na przykład na uchwyt torebki.
3. Balony reklamowe
Balony reklamowe to obowiązkowy gadżet na wydarzeniach, na których pojawią się dzieci. Kilkulatki wprost uwielbiają balony, zwłaszcza umieszczone na sztywnych patyczkach, dzięki czemu łatwiej je utrzymać. Kiedy maluch przechadza się z kolorowym balonem, na który nadrukowano markowe logo, staje się ono widoczne dla wszystkich obecnych, a dziecko cieszy się z darmowego podarunku.
4. Maskotki reklamowe
Maskotki to kolejna propozycja gadżetu idealnego dla najmłodszych, ale nie tylko. Do wyboru są zarówno klasyczne pluszowe misie w reklamowych koszulkach, jak i nieco mniejsze maskotki w formie zwierzaków na kółku od kluczy. Mała maskotka może być uroczym brelokiem, po który chętnie sięgną nie tylko dzieci.
5. Latarki reklamowe
Latarki reklamowe to zwykle małe urządzenia, często o tak niewielkich rozmiarach, że z powodzeniem można dopiąć je do kluczy. Są one dobrym wyborem jako akcesoria na imprezy plenerowe głównie dlatego, że mogą okazać się przydatne już na tym wydarzeniu. Mała latarka może na przykład pomóc kierowcy trafić kluczykiem do zamka w drzwiach samochodowych.
Koce, parasole, torby i nie tylko, czyli przydatne gadżety na imprezę plenerową
Wymienione wyżej propozycje gadżetów eventowych to oczywiście nie wszystkie możliwości. Zwróć uwagę na to, że na takich wydarzeniach możesz wykorzystać dwa rodzaje tego typu akcesoriów.
- Pierwszy to klasyczne gadżety takie jak kubki czy długopisy z logo firmy, nie zawsze przydatne w plenerze, jednak zwykle prędzej czy później używane w różnych okolicznościach.
- Drugi to akcesoria na imprezy plenerowe, z których można skorzystać od razu podczas wydarzenia. Przykładem takich gadżetów mogą być parasole reklamowe, na które w razie deszczu najpewniej sami znajdą się chętni.
Gadżety eventowe przydatne na świeżym powietrzu to między innymi koce z logo idealne na chłodne wieczory, czapki z daszkiem chroniące przed silnym słońcem albo torby reklamowe, które ułatwią przenoszenie wszystkich otrzymanych upominków. Zwykle firmy decydują się głównie na torby wykonane z tkaniny przez możliwość ich wielokrotnego użytku. Do dyspozycji są również torby papierowe, do których można wygodnie zapakować wybrane przez klienta produkty czy nawet materiały informacje na temat działalności marki. Pamiętaj, że nawet zwykłe torby reklamowe zwiększają widoczność marki, kiedy są umiejętnie wykorzystywane, a każdy klient odchodzący od punktu obsługi trzyma jedną w ręce.