Gadżety do biura, czyli kilka pomysłów na praktyczne i luksusowe prezenty.
Wiele form marketingu bywa odbieranych negatywnie, w tym na przykład reklamy pojawiające się na stronach internetowych i utrudniające odczytanie ich treści. Reklamowe gadżety do biura i na prezent wyróżniają się spośród innych form reklamy. Są niesamowicie skuteczne w budowaniu rozpoznawalności marki, a jednocześnie przyjemne dla odbiorcy. Żeby jednak tak właśnie się stało, należy wybrać właściwe gadżety i zaproponować je właściwym osobom. Oto zbiór pomysłów na designerskie, ekskluzywne i przydatne gadżety do biura, które sprawdzą się przy wielu okazjach.
Przydatne gadżety do biura – notesy, długopisy i inne praktyczne rzeczy
Gadżety reklamowe powinny być przede wszystkim przydatne. Jeśli ci, którzy je otrzymają, nie będą z nich korzystać, żaden nie zadziała pod kątem marketingu firmy. Jeżeli natomiast gadżety pozostaną w ciągłym użyciu wśród pracowników i klientów, logo firmy z pewnością zapisze się w ich pamięci, a nawet zwróci uwagę kolejnych osób.
Na jakie przydatne gadżety do biura warto się zdecydować? Oto kilka uniwersalnych pomysłów:
- notesy reklamowe;
- długopisy, ołówki i zakreślacze;
- kubki na kawę;
- pendrive;
- podkładki pod mysz;
- wizytowniki.
Dlaczego to właśnie gadżety do biura są najbardziej polecanymi przedmiotami reklamowymi? Przede wszystkim dlatego, że są one jednymi z najbardziej praktycznych gadżetów tego typu. Trudno znaleźć kogoś, kto nie korzysta z długopisu, nawet jeśli sam nie pracuje w biurze. Warto pamiętać także o tym, że gadżety do biura można rozdać również własnym pracownikom, by używali ich zarówno w czasie pracy, jak i poza jej miejscem.
Wybór gadżetów może podkreślać charakter firmy i budować opinie na jej temat. Warto to dobrze wykorzystać. Dobrym przykładem są popularne w ostatnim czasie ekologiczne długopisy. Dają one pewien pogląd o podejściu firmy do spraw związanych z ekologią, co nawet bez deklaracji ze strony marki może pozytywnie wpłynąć na jej wizerunek wśród pracowników, klientów i partnerów biznesowych.
Designerskie gadżety do biura – dla fanów dobrze zaprojektowanych przedmiotów
Ponieważ gadżety reklamowe pomagają budować wizerunek marki, warto wykorzystać w pełni okazje, które pozwalają na pokazanie jej klasy. Designerskie gadżety do biura świetnie sprawdzą się dla klientów firmy i pracowników. Ciekawie zaprojektowane przedmioty są wybierane także przez marki, które chcą być kojarzone z niebanalnymi rozwiązaniami.
Co wybrać, szukając designerskich gadżetów reklamowych? Oto zbiór propozycji nie tylko na gadżety do biura:
- kubki do napojów z drewna dębowego;
- kalendarze książkowe;
- parasole;
- zapalniczki;
- skrobaczki do szyb;
- piłeczki antystresowe;
- latarki;
- zestawy akcesoriów szkolnych;
- torby bawełniane, termiczne albo teczki konferencyjne.
Przy wyborze warto szukać nie tylko dobrze wykonanego przedmiotu, ale także takiego, który wyróżnia się swoim designem. Zwykły kubek o tradycyjnych kształtach trudno nazwać ciekawie zaprojektowanym czy zwracającym na siebie uwagę. Jest jednak wiele rodzajów kubków, a modele wykonane w całości z drewna na pewno zostaną docenione przez obdarowanych za swój nietypowy styl i charakter.
Ekskluzywne gadżety do biura – oryginalne propozycje na prezenty
Wybierając gadżety do biura i na prezent, nie trzeba ograniczać się do notesów i długopisów, z których korzysta wiele firm przy różnych okazjach. To dobry wybór, gdy potrzebna jest duża ilość tego rodzaju przedmiotów, na przykład na stoiskach, do których mają dostęp wszyscy przechodzący. Kiedy jednak gadżet reklamowy wybierany jest dla konkretnej osoby, na przykład pracownika przechodzącego na emeryturę albo ważnego partnera biznesowego tuż po podjęciu współpracy lub zakończeniu transakcji, lepiej sprawdzą się ekskluzywne gadżety do biura.
Co ekskluzywnego można wybrać na prezent w formie gadżetu reklamowego? W tej roli sprawdzi się między innymi:
- elegancki zestaw z dwoma długopisami w etui;
- kubek wyróżniający się ciekawym projektem;
- piersiówka;
- zestaw do wina;
- portfel;
- metalowy brelok z grawerem;
- powerbank;
- zegar ścienny.
Na wszystkie wymienione pomysły na gadżety firmowe nanosi się logo firmy w formie nadruku lub grawera. Logo marki na eleganckim portfelu prezentuje się zupełnie inaczej niż na prostych długopisach biurowych, dlatego w przypadku ważnych okazji warto zainwestować w ekskluzywne gadżety do biura i na prezent.
Gadżety do biura i na prezent – dla pracowników, partnerów i klientów
Gadżety reklamowe to bardzo skuteczna forma promocji firmy, jeśli tylko są one właściwie wybrane i trafiają do odpowiednich osób. Komu warto je podarować? Są to trzy główne grupy osób.
- Pracownicy firmy. Nigdy nie powinno się ich pomijać – to właśnie od ich pracy i zaangażowania w dużej mierze zależy sukces i funkcjonowanie firmy na rynku. Gadżety do biura jak długopisy czy notesy warto udostępnić im już w miejscu pracy, najlepiej w takiej ilości, by mogli korzystać z nich każdego dnia. Nie można zapomnieć także o upominkach na specjalne okazje czy uhonorowaniu zasłużonych pracowników.
- Klienci firmy, w tym także potencjalni. Ci, którzy decydują się na zakup firmowych produktów, zwłaszcza jeśli robią to regularnie, powinni otrzymać drobny gadżet firmowy przy zakupach. Warto pamiętać także o potencjalnych klientach, których można spotkać na przykład na wydarzeniach branżowych.
- Partnerzy biznesowi. Upominki pokażą, że firma docenia nawiązaną współpracę. Jeśli partnerem jest firma dysponująca własnym biurem, gadżety do biura mogą być wykorzystywane przez ich pracowników, jeszcze szerzej promując w ten sposób markę.